Als de baas van huis is - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Pip Joep - WaarBenJij.nu Als de baas van huis is - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Pip Joep - WaarBenJij.nu

Als de baas van huis is

Door: Pip

Blijf op de hoogte en volg Pip

07 Juni 2016 | Nederland, Zwolle

Hallo lieve baasjes,

Vandaag is de verzorger langs geweest, braaf heeft ze voor ons het water vervangen en eten in onze bakjes gedaan. Erg fijn was dat. Er was alleen een klein dingetje, en dit zouden we wel graag geregeld willen zien voor de volgende keer. Het was namelijk zo dat ik samen met Joep een prive-feestje had, maar dat we in onze bezigheden betrapt werden. Waar we net de slingers opgehangen hadden en Joep zelfs een ballon opgeblazen had gekregen en vol wilden gaan feesten. Kwam daar opeens, vanuit het niets, de verzorger. En nu zijn we dus onze ballon en slingers alweer kwijt.
Zouden jullie (de baasjes) een bezoekersregeling willen regelen, zodat wij rekening met de tijden van ons personeel kunnen houden?

Groetjes Pip en Joep.

P.s verder gaat het wel heel goed met ons hoor, we missen alleen wat aandacht.

• 08 Juni 2016 - 11:42

Kim: